SuperDeBoerBedumNaarNewyork.reismee.nl

Eerste ochtend

Gisteravond een prachtige wandeling gemaakt. Eerst zat het thempo er nog wel in, maar we kwamen steeds verder weg van het hotel en op den duur was het lopen, slenteren geworden. Heerlijk gegeten bij een 'Mexicaaan'. Ik wilde toch eens hun Chili Con Carne proberen. Was echt overheerlijk, maar begon echt de grote pan
Chilie van Lievonne aardig te missen.

Om 2230 uur kwamen we terug in het hotel. Bij jullie was het toen 0430 uur. Toen hadden we er dus bijna 24 uur opzitten. Op de kamer van Luc nog even een borrel genomen. nou ja, borrel.? ingeschonken in ieder geval. Het gezelschap (Vrieswijk, luc, Marco, Hillegonda en Tanja) waren allen bekaf, dus van doordrinken was niet echt sprake, behalve bij 1 persoon natuurlijk. Er wass in dit gezelschap zelf iemand die zijn vol glas alcohol door de gootsteen spoelde. Dat dekt ongeveer de lading van de stemming. Marco en ik bleven als 'Die-Hards' over, maar besloten er dan toch maar een einde aan te breien.... tss, zonde van de tijd om te slapen

Op de kamer de mail van Lievenne gelegen en antwoord gegeven. ik mis het thuisfront dan weer enorm, maar de tijd voor ons en hun gaat reuzesnel voorbij

Nu is het 07.00 uur en zit al een klein uurtje met Jannie aan de koffie. Heerlijke grote bakken koffie, en al 2 asprines van Jannie in mijn lichaam, dus begin me weer iets beter te voelen dan toen ik mijn ogen open deed

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!