SuperDeBoerBedumNaarNewyork.reismee.nl

begin dag 3

Het begin van dag drie is aangebroken. Het vorige verhaal gaf een aardige impressie van de verlopen vorige dag, maar die was tenslotte nog (lang) niet ten einde.

Na de afsluiting van het vorige verhaal zijn we wezen eten, vlak naast het hotel, in een een of ander steakhouse. Volgen Anthonie, onze begeleider, moest dit een van de beste steakhouses van New York zijn! Nou, dat zal hij weten zodra we de rekening indienen.

Wat een geweldige tent is dit. De steaks zijn een aanslag op de zenuwen in je mond, zo verschrikkelijk lekker als dit is. Het enige voedsel dat nog lekkerder smaakt dan dit, is van mijn eigen vrouw, en dan weten michelin-kenners genoeg!Mij 'keukenprinces'kan hier zo voor grof geld aan het werk. Nu we het er toch over hebben: Ik zou hier best kunnen aarden,,,,

Na het eten zijn we nog even wezen lopen in de buurt, totdat de vrouwen totall loss waren en op bed konden. Daarna zijn de 'mannen' onder elkaar op pad gegaan, op zoek naar een redelijke pub. Eindelijk gevonden....Het volgende probleem diende zich al aan. De heren (behalve ik) kregen amper hun bier op. Ik moets even naar de wc, en toen ik terug kwam, was mijn glas opeens vol, en die van hem bijna leeg. Dan weet je wel hoe dit zo gekomen is, en wat er moest gebeuren. Snel mijn, goed gevulde glas, leeg gedronden en 'swalkend' naar het hotel gelopen! hihi

Gevolg is, dat ik klaarwakker op mijn kamer zit te spypen met vrouw en kinders. Het is bij jullie 8.15 uur, dus kinderen keurig in de kleren aan het ontbijt!! een mooie kans om contact te hebben.

Het is niet mogelijk om met beeld op de pc de ogen droog te houden, maar dit is ook een reuze goed teken zullen we maar zeggen! Wel in het achterhoofd dat ik een afspraak heb met het personeel van 'starbucks'op de hoek, hoewel ze zelf niets weten van de afspraak van morgenochtend 6.00 uur! langer slapen vind ik echt zonde van mijn tijd!

tot morgen, na strarbucks!

Kj

Reacties

Reacties

Hillie ("schoonmoeder "van Marco)

Wat een verhalen zeg!! Geweldig! Omdat wij er 2 jaar geleden geweest zijn, kunnen we ons een beetje een voorstelling maken van alle verhalen..
Dat verhaal van Marco vind ik bijna filmwaardig...gelukkig is alles goed afgelopen :-)
We zijn benieuwd naar alle foto's want daar verwachten we nu natuurlijk héél wat van!!

Moeder van KlaasJan

Wat ontzettend leuk dat wij met jullie mee kunnen genieten van de dingen die jullie beleven .
Wat zal Marco het even benauwd gehad hebben.
Wat een ervaring op het dak van het Rockefeller Center.
De dagen staan bij jullie bol van de activiteiten.
Geniet er van.

Janny de Vries collega

Wat beleven jullie weer veel.
Typisch iets voor jou Klaas Jan jij wilde natuurlijk nog even roken.
gelukkig is het goed afgelopen.(Tom zou toch op jou passen? HaHa)
Het is heerlijk rustig bij Super de Boer.
Groetjes van ons aan jullie daar in de Big City.

Yvonne

Hee, was wel fijn he, om vanochtend weer met elkaar te skypen. Maar je wordt dan ook juist weer geconfronteerd met het feit dat je zo ver van elkaar weg bent. Nou, de tranen zijn eerst weer gedroogd en overmorgen vliegen we je weer in de armen! Voor nu, lekker genieten in die bijzondere stad. Vandaag wordt ook een hele mooie dag met bijzondere bestemmingen, zoals Ground Zero. Weet je nog, dat ik toen zwanger was van Irse en dat we dachten 'in wat voor wereld krijgen we toch een kind?'. Het is nu 12.00 uur, dus waarschijnlijk ben je nu met Daan aan het skypen. Have a lot of fun en groetjes voor iedereen. Veel plezier in the Big Apple(Store) :-) Medereizigers, zorgen jullie ervoor dat KJ niet al te veel geld uitgeeft in de Apple Store?

Tineke, Richard en Joyce

Mooie verhalen en natuurlijk verwachten we veel van de foto's. En Marco op zoek naar een unieke plek om de mooiste foto's te maken. Dat was een deja vu. Wie heeft dat meer gedaan..............Op wie zou die jongen toch lijken? Geniet er van!

Irene

Super dat jullie een weblog bij houden met alles wat jullie daar doen. Kunnen we hier ook nog een beetje mee genieten. Ik vind het trouwens wel weer typisch iets voor Marco haha.
Heel veel plezier daar nog en geniet ervan.

Liefs Irene

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!