SuperDeBoerBedumNaarNewyork.reismee.nl

Dag 2 (update)

Als aanvulling op het vorige verhaal willen we jullie dit niet onthouden.

Klaas Jan had gehoord over een zonnedek op de top van het hotel. Dus daar wilde Marco zijn nieuwe camera natuurlijk nog even aan het werk zetten. Ook al waren er genoeg foto's gemaakt bovenop de Rockefeller. Maar het uitzicht is hier zo geweldig, daar kun je niet genoeg foto's van hebben.

Dus Marco ging naar de 33e verdieping. Vandaar gingen er verschillende trappen verder omhoog. Het leek al niet erg begaanbaar met veel verwarmingsbuizen, brandslangen en dergelijke, maar goed de aanhouder wint, dus...

Eenmaal boven gekomen was er een Fire Exit waar de toegang werd verboden met de melding dat er een alarm zou afgaan bij het openen. Nou ja, dan maar teruglopen naar de 33e verdieping. Maar dat bleek een ramp, want die deur zat in het slot... Helaas lag zijn telefoon op de hotelkamer.

De enige hoop lag bij Klaas Jan, want hij wist dat Marco foto's ging nemen. Overigens durfdde Klaas Jan zelf de trappen niet op te gaan, tja dan moet er iemand de stoute schoenen aantrekken. Helaas pakte dat voor Marco in eerste instantie niet goed uit.

Maar gelukkig zat er een raampje in de deur en na een minuut of 5 kwam er een hotelgast die de deur opendeed.

Ach, zo beleef je van alles in deze wereldstad!!!

Yvonne

Vreselijk! Gelukkig toch nog redelijk snel opgelost. Da's even schrikken! Welterusten voor straks!

Daan

Da's wel schrikken ja!
Durfde jij niet?

- lol -

Sigrid

Haha je zult het maar beleven... Sta ik jullie op te wachten bij Super de Boer, geen Marco. Zegt ie tegen mij dat ik m'n telefoon ten alle tijden bij moet hebben, want stel dat hij me moet bereiken... Haha.

Jullie slapen nu nog, maar in ieder geval nog heel veel plezier!